Vítejte na ostrově Diego Garcia!
TROPICKÝ RÁJ UVNITŘ APOKALYPSY
Zatímco se zbytek světa potýká s následky jaderné války, my se přesuneme na krásný tropický ostrov Diego Garcia.
Diego Garcia se nachází v Indickém oceánu a je zvláště zajímavý tím, že se jedná o jednu z tajných základen Amerického námořnictva.
Právě zde začíná náš příběh!
"V posledních dnech před konfliktem, který eskaloval až v jaderný střet v Evropě, odtud byly mobilizovány téměř veškeré vojenské jednotky.
Všichni jsme věděli, že se něco blíží, ale netušili jsme co.
Krátce před tím prvním výbuchem, jsme všichni seděli u rádia a poslouchali reportéry. Když přišla zpráva o prvním ofensivním použití jaderné zbraně, nikdo z nás tomu nechtěl uvěřit. Když jsme ale ztratili veškerou komunikaci s vnějším světem, bylo nám všem jasné, že se nejednalo o vtip ...
Naše domovy na ostrově zůstaly nedotčené, ale nikdo se pro nás už nevrátil. Mimo občasné mraky, které s sebou z okolního světa nesou drobné množství radioaktivního spadu, žijeme více méně tak jako dřív. Avšak obyvatelstvo se rozdělilo do několika frakcí a vybudovali si své útočiště. Říkáme jim "Outoposty". Některé jsou přátelské a snaží se ostatním pomoci, jiné vidí ve světe bez vlády příležitost se obohatit.
Všichni z nás ale víme, že tohle místo je pro nás konečná. Ačkoliv máme ze základny zatím dost zásob, nejsou nekonečné. A jednou dojdu. A to bude náš konec.
To jsme si alespoň mysleli, než jsme zachytili "onu" zprávu...
- Nadporučík M. Johnson.
Herní systém
"Delta-Golf, Delta-Golf, Delta-Golf tady USS Gerald R. Ford.
Jestli na ostrově žije vojenský personál, náš kurz zajistí, že během dvou týdnů budeme proplouvat v dosahu naších helikoptér. Čekejte na výzvu pro rádiový kontakt. - Out"
- Všichni hráči jsou rozděleni do PĚTI Outpostů.
- Každý Outopst má maximálně DESET hráčů.
Na ostrov se blíží záchrana a jediná šance, jak se z ostrova dostat, je zavděčit se LCDR M. Johnsonovi a jeho mužům.
Nadporučík a jeho muži vyplácejí mince důvěry. Pokud jich budete mít dost, je šance že se podělí o některé informace poskytnuté okolo plující letadlovou lodí.
Jak mince získat?
1. Zásluhou
- Plněním úkolů pro nadporučíka nebo pro jiná "NPC"
- Vítězstvím v herních událostech
2. Bojem
- Při dobytí cizího outpostu, dobytý outpost odevzdá jednu jejich minci outpostu dobyvatelů
Mince důvěry
První herní den
Cílem každého outpostu bude ve 23:00 mít nejvíce zlatých mincí důvěry.
Je jedno, zda byly získány prací pro "NPC" nebo dobýváním jiných Outpostů.
Ve 23:00 bude LCDR M. Johnson a jeho muži pořádat sněm velitelů Outpostů.
Ten velitel Outpostu, která bude mít nejvíce mincí zůstane na sněmu, ostatní jdou zpět do svých Outpostů.
Zůstávající velitel získá od plukovníka možnost vybrat si jedno z několika předurčených míst, kde následující ráno přistane helikoptéra a dozví se také čas, kdy přesně extrakce započne.
Ostatním tyto informace zůstanou v tento moment tajné.
Den extrakce
Druhý herní den
Od úsvitu bude místo extrakce jasně označeno fyzicky přistaveným dřevěným modelem helikoptéry.
Extrakce ovšem v tuto chvíli ještě NENÍ MOŽNÁ.
V moment, kdy přijde předem stanovený čas, pilot helikoptéry spustí sirénu a zapálí signální dýmovnici.
Pouze tým, který včerejší boj o mince důvěry vyhrál, zná tento přesný čas.
Od této chvíle, pilot vrtulníku má stopky pro každý Outpost.
V momentě, kdy Outpost drží kontrolu nad vrtulníkem, pilot odpočítává čas na příslušných stopkách daného Outpostu.
Ta Outpost, která jako první udrží nad vrtulníkem kontrolu celkově po dobu 30 minut, vyhrává celou akci a úspěšně opouští ostrov spolu s jednotkami LCDR M. Johnsona.
Pravidla Akce
Souhrn pravidel
24 hodin akce
Start akce - Sobota 11:00
Konec akce - Neděle 11:00
Přísný zákaz nočního vidění apod.
Standardní limity zbraní
Auto - 1,7J (130m/s)
DMR - 2,3J (150m/s)
Sniper - 3,3J (180m/s)
Boj za vlastní tým
5 Outpostů (týmů)
10 hráčů v každém Outpostu
Zázemí a občerstvení
Toalety TOI TOI
Dostatek pitné vody
Občerstvení na štábu (základně)
Omezená munice
V ceně účasti je munice na celou akci.
První přídel na začátku akce.
Munice dostupná dále za herní měnu.
Množství herních postav
Hráči v týmu si mohou zvolit roli:
Velitele, Obchodníka, Medika, Chemika
Detailní rozpis
24 hodin akce
Akce je vytvořená tak, aby si hráči mohli užít vzácnou příležitost přichystat si svůj outpost jako své útočiště a zažít airsoftovou akci na 24 hodin v kuse, včetně spaní v lese a nočního boje.
Spacáky jsou nutné, plachty jsou doporučené, noční vidění a jiná optoelektronická zařízení jsou přísně zakázána.
BOJ ZA SVŮJ OUTPOST
Každý hráč si při registraci zvolí svůj Outpost, ve kterém bude bojovat.
Ve hře se bude nacházet pět Outpostů.
Každý Outpost bude obsahovat deset hráčů.
Před započetím hry si velitel Outpostu vylosuje místo, kde se jeho Outpost bude nacházet.
Na tomto místě si hráči mohou vybudovat přístřešky.
Plachty jsou povoleny jako střechy.
Stěny a bariery je možné stavět pouze z přírodních zdrojů.
OMEZENÉ ZDROJE A HERNÍ MĚNA
Během celé hry je striktní zákaz použití vlastní munice.
Na začátku akce každý hráč obdrží příděl munice dle zvolené gramáže v registraci.
0,25 = 140ks
0,28 = 120ks
0,30 = 110ks
0,32 = 100ks
0,36 = 83ks
0,40 = 70ks
0,43 = 63ks
0,45 = 58ks
0,48 = 52ks
Další munici si bude možné zakoupit za herní měnu (zašlé mince či ID kartičky) na štábu (základně USN)
Herní měnu, neboli zašlé mince bude možné získávat plněním herních úkolů.
ID kartičky je možné získávat zabitím nepřítele.
V případě zásahu, každý hráč čeká na místě dokud není oživen medikem či boj kompletně neskončí. Pokud se k němu dostane jakýkoliv nepřátelský hráč, může mu odebrat jeho ID kartu.
Hráč si pak musí dojít na respawn jeho Outpostu pro novou ID kartu.
ŽÁDNÝ HRÁČ NESMÍ BOJOVAT BEZ ID KARTY
Role v týmu
Každý hráč si při registraci může zvolit, že má zájem o některou z týmových rolí. K definitivnímu rozdělení dojde až v daný den, aby se všichni hráči v Outpostu mohli mezi sebou domluvit.
Každý Outpost musí mít následující počet rolí:
1x Velitel Outpostu
Zastupuje Outpost v herních událostech a po organizační stránce
1x Medik
Označen bílou páskou.
Medik může za pomocí přidělených obvazů uzdravovat padlé spolubojovníky.
Více info v "Život a smrt"
1x Obchodník
Při výkonu své role označen přidělenou taškou.
Zastupuje Outpost při nákupu vybavení, munice atd.
Nikdo jiný než obchodník nakupovat nemůže.
3x Chemik
Při výkonu své role označen nasazenou chemickou maskou na obličeji.
Mohou se pohybovat během příchodu "radioaktivního mraku".
Limity a pravidla zbraní
Zbraně budou měřeny na Jouly s nahlášenou gramáží v registraci.
Tolerance 0,1J je pouze pro kategorii Rifleman
HPA je povoleno
(chrono slouží ke kontrole, nikoliv ke zdlouhavému seřizování)
Život a smrt
Život
Každý hráč musí mít u sebe svou ID kartičku, podepsanou svým jménem, kterou mu přidělí jeho velitel Outpostu.
V případě ztráty nebo odevzdání při smrti si musí ve svém Outpostu neprodleně vzít a podepsat novou.
Zásah
V případě zásahu kuličkou kamkoliv, hráč zahlásí zásah zvoláním například slova "Hit" a vztyčením ruky a ideálně signálního reflexního prvku.
Z místa kde byl zasažen neodchází do té doby, dokud ho jeho medik neoživí, nebo dokud mu soupeřem nebyla odebrána ID kartička nebo dokud boj kompletně neskončil. V případě zásahu je hráč POVINEN si kartičku neprodleně připravit a v případě pokynu soupeře kartičku bez váhání odevzdat.
Medik
Každému medikovi budou přiděleny 3ks obvazů.
Pokud zasaženému hráči nebyla odebrána ID kartička, může ho medik oživit obvázáním obvazu na libovolnou končetinu. Obvaz musí být zavázán a nesmí sám od sebe spadnout.
Při opětovném zásahu obvázaného hráče jej není možné znovu medikem oživit. Čeká tedy pouze na odebrání ID kartičky či na konec boje.
Obvázaného hráče je možné kompletně vyléčit na respawnu příslušného Outpostu sundáním obvazu medikem. Ten si obvaz následně uschová pro další použití.
V případě ztráty obvazu NEBUDE MOŽNÉ obvaz znova získat. Pozor tedy jak dobře ho vážete.
Smrt
Pokud hráči byla odebrána jeho ID kartička, nebo byl zasažen v boji který již skončil, je hráč mrtev a odchází na respawn jeho příslušného Outpostu.
Respawn
Každý hráč se smí oživit ve vyznačeném respawnu svého příslušného Outpostu každou půl hodinu.
Tedy 11:30, 12:00, 12:30 atd.
Nesmí si zapomenout po oživení obnovit svou ID kartičku pokud o ni byl připraven.
Radioaktivní mrak a další herní událsoti
Radioaktivní mrak
Jedná se o opakující se herní událost.
Radioaktivní mrak trvá 30 min, je ohlášen 10 min před příchodem sirénou a v moment příchodu je ohlášen hlášením megafonu.
Během radioaktivního mraku musí být každý hráč mimo chemiky s nasazenou maskou ve své příslušném Outpostu.
Chemici se mohou pohybovat po herním poli a plnit speciální úkoly. Nesmí ovšem napadat jednotlivé Outposty.
Ostatní herní události
Hra bude dále naplněna množstvím herních událostí.
Mezi ně budou patřit například:
Aréna
Konvoj
Supply drop
Casíno (Gamba!)
a další!
Rozhodně se tedy máte na co těšit!
Odměna pro vítěze
Na každého člena vítězného Outpostu pak čeká krásná věcná odměna, kterou jsme pro vás připravili jak my za OLBH tak zejména naši sponzoři, které vám pro tuto událost brzy představíme!
REGISTRACE JE SPUŠTĚNA
CENA ZA OSOBU 580 Kč
Datum konání akce je 8. až 9. Června
Na všechny z vás se už moc těšíme!
LOKACE AKCE
180 000 m² herního prostoru
Kde nás najdete?
Vojenský prostor Drahotuše u Hranic na Moravě
Souřadnice GPS:
49.538080, 17.701954
Odkaz na mapy google
HARMONOGRAM
Pátek
Možnost příjezdu v pátek večer a přespání ve stanu, pod širákem, či v autě.
Večerní táborák, pohoda a klid před bouří.
16:30
Otevření areálu
22:00
UZAVŘENÍ BRÁNY
Sobota
8:00
Otevření a začátek registrací
10:00
Ukončení chrona a registrací
10:35
Nástup a review pravidel
10:40
Briefing velitelů
10:50
Vypuštění do prostoru
11:00
START HRY
23:00
Schůze velitelů Outpostů
Neděle
Nedělní časy jsou brány jako časové limity, vše se bude odvíjet od chvíle odletu helikoptéry / výhry jednoho z týmů
11:00
Nejpozdější ukončení hry
11:15
Vyhlášení výsledků
11:20
Poděkování a rozloučení <3